poniedziałek, 13 października 2014

Wyzwanie blogowe (WB 1): lista najpiękniejszych słów

Skoro powoli wracam do życia to i  blog trzeba ożywić. Postanowiłam zatem wziąć udział w blogowym wyzwaniu Uli z  bloga Sen Mai: 5 dni do lepszego bloga.
Dziś dzień pierwszy
Jaka jest moja lista najpiękniejszych słów? Myślałam o tym od rana, podczytałam inne uczestniczki wyzwania i chyba od siebie dodam też kilka wyrażeń.
Najpiękniejsze słowa:
woda
miau (co oznacza: podejdź tu mój ludzki niewolniku)
lato

Najpiękniejsze wyrażenia:
Jesteś moim skarbem (tak mówiła do nas Mama)
Mój żuczek (to też Mama)
Moja złota, jak ja się wami wszystkimi cieszę (ostatnie słowa jakie powiedziała mi moja Babcia G.)
Jesteś moim najlepszym snem, snem jaki  przyszło mi teraz śnić (słowa piosenki Beaty Bartelik, nuciłam ją w czasach, gdy moja przyjaźń z A. kwitła)
Nie wyobrażam sobie życia bez ciebie (tego mi jeszcze nikt nie powiedział, ale za to ja bez kilku osób nie wyobrażam sobie życia).

Ostatnio fascynuje mnie słowo Tikkurila (takie farby). Śmiesznie układa się na języku, poza tym lubię Melolontha melolontha oraz Gryllotalpa gryllotalpa (kto bez pytania wujka Google pamięta jeszcze co to jest?).

1 komentarz:

  1. Tak znam miau! miałam koty, teraz rodzice je mają :) Bardzo piękne zwroty, ciepłe i z emocjami

    OdpowiedzUsuń